Το σύντομο ανέκδοτο της ημέρας



 

Το νέο αφήγημα για τις κρατικές συμμετοχές λέγεται Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Στου ΟΑΣΑ ... την ολόμαυρη ράχη





Θλίψη και απογοήτευση παντού 

 

Δεν υπάρχει κανένα σοβαρό νέο για δημοσίευση...

Δεν διαφαίνεται  τίποτα στον ορίζοντα  ώστε να αλλάξει αυτή η άσχημη κατάσταση...

Ο νέος αναπληρωτής υπουργός εξαφανισμένος και αυτός...

Προσπαθεί να «μάθει» το καινούργιο του χαρτοφυλάκιο ώστε να βρει καινούργιο αφήγημα για την καταστροφική κυβερνητική πολιτική των τελευταίων επτά χρόνων... 

Οι εργαζόμενοι περιμένουν να δουν  την εφαρμογή της «πολύ καλής συλλογικής» - έτσι μας έλεγαν ... 

Και κάπως έτσι ξεκινά και επίσημα  η καλοκαιρινή περίοδος ..... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Ελεγκτής εισιτηρίων ζητούσε λεφτά από επιβάτες για να μην τους γράψει και κατέληξε ...σταθμάρχης!



Σε μία σοβαρή καταγγελία προχώρησε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης σχετικά με εργαζόμενο ο οποίος από τη θέση του ελεγκτή εισιτηρίων πήρε προαγωγή για τη θέση του σταθμάρχη, ενώ υπάρχει καταγγελία εις βάρος του για χρηματισμό. 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, ο συγκεκριμένος ελεγκτής είχε καταγραφεί από κάμερες να ζητά από επιβάτες που δεν είχαν εισιτήριο 20 ευρώ, προκειμένου να μην τους εκδώσει πρόστιμο μεγαλύτερης αξίας. Ενώ η συγκεκριμένη καταγγελία είναι εις γνώση της ΣΤΑΣΥ και έχει ξεκινήσει η πειθαρχική διαδικασία, ο ελεγκτής αρχικά μεταφέρθηκε σε θέση θυρωρού ενώ στη συνέχεια έγινε σταθμάρχης. 

Στο παρελθόν, ο πρώην ελεγκτής και νυν σταθμάρχης, είχε μάλιστα λάβει απόσπαση και για πολιτικό γραφείο Ευρωβουλευτή, σύμφωνα με τον κ. Ρεβύθη. 

 

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ 

 Από την πλευρά της, η ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει πως έχουν ακολουθηθεί όλες οι νόμιμες ενέργειες με προσφυγή στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας κατά του εργαζόμενου, ο οποίος έχει το τεκμήριο της αθωότητας. Ο εργαζόμενος παύθηκε από την εταιρεία προσωρινά, ωστόσο στη συνέχεια επέστρεψε μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση. Όσο για την αλλαγή θέσης, η εταιρεία υποστηρίζει πως αυτό συνέβη ύστερα από εκπαίδευση του εργαζόμενου, ενώ πρόκειται για θέση που δεν περιλαμβάνει τη διαχείριση χρημάτων

 

By athenstransport

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Κάποια στιγμή ... θα κυκλοφορήσουν και τα 125 καινούργια λεωφορεία (BEV)



Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης για εγκατάσταση εξοπλισμού τηλεματικής στα 125 νέα λεωφορεία. Επίσης προχωρούν -με χαλαρούς ρυθμούς ... λόγω καλοκαιριού -  και οι εργασίες εγκατάστασης των επιπλέον μετασχηματιστών στα επιλεγμένα αμαξοστάσια. Ας ελπίσουμε μετά το καλοκαίρι να  έχουμε και τα ευχάριστα νέα . Αυτή η ενημέρωση  δεν σχετίζεται με την αντικατάσταση των ... τρόλλεϋ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Οι Βρυξέλλες προστίθενται στις ευρωπαϊκές πόλεις που απαγορεύουν τα κοινόχρηστα e-scooter



Ύστερα από χρόνια παραπόνων για επικίνδυνη οδήγηση, κατάληψη των πεζοδρομίων και ακόμη και διασυνδέσεις με το οργανωμένο έγκλημα, η βελγική πρωτεύουσα ανακοίνωσε ότι τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια θα εξαφανιστούν από τους δρόμους της από τον Ιανουάριο του 2027, προστιθέμενη σε μια ολοένα μεγαλύτερη λίστα ευρωπαϊκών πόλεων που γυρίζουν την πλάτη στο κάποτε ακμάζον αυτό μέσο μετακίνησης. 

Η Περιφέρεια των Βρυξελλών ανακοίνωσε ότι οι άδειες των δύο τελευταίων εταιρειών ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών στην πόλη, της Bolt και της Dott, θα λήξουν στο τέλος του τρέχοντος έτους. 

Από το 2027, μόνο κοινόχρηστα ποδήλατα θα είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στις Βρυξέλλες.

Ειδικοί σημειώνουν ότι ο σχεδιασμός των ηλεκτρικών πατινιών οδηγεί σε πιο σοβαρούς τραυματισμούς και ότι, σε περίπτωση σύγκρουσης, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να υποστούν τραύματα στο κεφάλι και στο πρόσωπο. 

Υπάρχουν επίσης ανησυχίες ότι τα πατίνια που παρκάρονται λανθασμένα μπορούν να εμποδίσουν τη διέλευση σε δημόσιους χώρους και να δημιουργήσουν προβλήματα σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα ή ηλικιωμένους. 

Η κυβέρνηση των Βρυξελλών αποκάλυψε επίσης ότι τα πατίνια έχουν χρησιμοποιηθεί από διακινητές ναρκωτικών και ομάδες οργανωμένου εγκλήματος και ότι χρησιμοποιήθηκαν σε 25 περιστατικά με πυροβολισμούς το 2025. 

Οι Βρυξέλλες απέχουν πολύ από το να είναι η πρώτη ευρωπαϊκή πόλη που απαγορεύει τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια, καθώς η Μαδρίτη, το Παρίσι και η Πράγα τα έχουν ήδη αποσύρει από την κυκλοφορία.

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Άλλη μια θλιβερή είδηση ... με πολλές ερμηνείες



Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής,  λεωφορείο έπεσε πάνω σε κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ στην οδό Μ. Αλεξάνδρου στα Άνω Λιόσια. 

Συγκεκριμένα το λεωφορείο της γραμμής 879 (Κοινοπραξία Αττικής) που εκτελεί το δρομολόγιο Ελευσίνα - Αχαρνές, καθώς κινούνταν επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου, από Ασπρόπυργο προς Αγίους Αναργύρους, εξετράπη της πορείας του για άγνωστο λόγο και προσέκρουσε σε τσιμεντένια κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ.

Από την πρόσκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά τρεις επιβάτες, ένας άνδρας 61 ετών και δυο γυναίκες, μια 42 και μια 50 ετών, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με ΕΚΑΒ στον Ερυθρό Σταυρό.

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Το ανέκδοτο της ημέρας










Διαβάστε περισσότερα


Πότε θα γίνει επιτέλους η αντικατάσταση των τρόλλεϋ;



Κοινοποίηση στην κοινοποίηση έτυχε να πέσει στην αντίληψη μου αυτή η ανάρτηση τα νέα της γαλέρας 

Το συμπέρασμα από όλο αυτό κατεβατό είναι ένα και μοναδικό.

Γιατί δεν έχουν αντικατασταθεί ΑΚΟΜΑ αυτά τα παμπάλαια οχήματα με τεχνικές προδιαγραφές 30 ετών ..και βάλε!  

Και ο μόνος αρμόδιος να μας απαντήσει είναι ο νέος αναπληρωτής υπουργός μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας. Απλή είναι η ερώτηση. Καλή επιτυχία Γιώργο! 


 

Διαβάστε περισσότερα


Γιατί, Θεέ μου;



Ω, συ, σκοτάδι άπλετο, 

συμπαντικό μεδούλι, 

φωτίζεις κάθε άσχετο, 

κάθε παιδί του Κούλη. 

 

Τον κάθε σούρτα και φερτζή, 

παιδί της εξουσίας, 

από τον πάγκο, 

αλλαγή σ' ομάδα αληθείας. 

 

Ταώς γεμάτος οίηση 

απ' το πουργιλίκι, 

τάζει ηλεκτροκίνηση, 

τάζει και χαρτζιλίκι. 

 

Μα ήρθανε δύσκολοι καιροί να γίνει γραμματέας, 

πριν βάλει την υπογραφή στο τέλος της κεραίας. 

Το σύμπαν πια συνωμοτεί σ' αυτές τις παραστάσεις· 

άλλο κακό να μη μας βρει πριν έρθουν οι συμβάσεις. 

 

Ζαχαρίας Κανελλάκης

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Έφυγε από την Ε.Ε. και ... ΣΩΘΗΚΕ



ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ

Μετά από τις  West Midlands Trains, Greater Anglia, c2c, South Western, Northern, TransPennine Express, Southeastern. LNER και η GBR εντάσσεται στο δημόσιο σύστημα DFTO (Department for Transport Operator Limited). 

Ακολουθεί η Chiltern Railways στις 20 Σεπτεμβρίου και η Great Western Railways στις 13 Δεκεμβρίου κλείνοντας έτσι ένα  δυσάρεστο κεφάλαιο στην ιστορία των βρετανικών σιδηρόδρομων. 

Και το μήνυμα του πρωθυπουργού:

Οι επιβάτες θα δουν βελτιώσεις τις πρώτες 100 ημέρες, συμπεριλαμβανομένων: 

- προσλήψεις περισσότερων οδηγών για τη μείωση των καθυστερήσεων 

- ασφαλέστερες και καθαρότερες τουαλέτες 

- διπλασιάζοντας τα τρένα για το αεροδρόμιο Gatwick 

Βάζουμε πρώτα τους επιβάτες

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Στην τελική ευθεία ... για το καλοκαίρι



BLUE MOON

 

Όπως όλοι γνωρίζεται το καλοκαίρι είναι η χειρότερη εποχή στις αστικές συγκοινωνίες στην περιφέρεια ΑΤΤΙΚΗΣ . Αν νομίζεται ότι τον χειμώνα ήταν «ανεκτή» η συγκοινωνία το καλοκαίρι γίνεται λιιιιιγάκι πιο «ανυπόφορη». Ας φύγουμε λοιπόν από τα γνωστά και να δούμε λίγο τις τελευταίες ενημερώσεις  που υπάρχουν.

Αποχώρηση ελεγκτών κομίστρου  

Μην περιμένετε να διαφημίσω την αύξηση του προστίμου αλλά θα σας πω ότι προχθές αποχώρησαν 60 ελεγκτές και άλλοι τόσοι τον επόμενο μήνα διότι έληξε η σύμβαση τους μέσω ΔΥΠΑ. Τα υπόλοιπα έπονται.. 

Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Όλοι περιμένουμε να δούμε μια υπογεγραμμένη σύμβαση στον ΟΣΥ.  Προσωπικά η συγκεκριμένη σύμβαση - και ότι έχουν συμφωνήσει - έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Διότι θα καθορίσει  και τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνιες της ΑΤΤΙΚΗΣ. Καταλαβαίνετε που το πάω και θα κλείσω με δυο δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού μεταφορών. Στην μια αναφέρει «ότι θα δοθεί bonus στους οδηγούς » και στην άλλη αναφέρει ότι «... ήδη το παίρνουν». Όπως και να έχει ο προγραμματισμός των αναρρωτικών αδειών έχει ήδη ξεκινήσει ....

 

Επικείμενος διαγωνισμός λεωφορείων  

Δεν θα σας πω ότι ήδη είναι γνωστός ο νικητής του διαγωνισμού αλλά γίνεται μια πολύ σοβαρή προετοιμασία με επιτόπιες επισκέψεις στους χώρους για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.  Λέμε τώρα .....  

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Τίτλοι τέλους για το Ταμείο Ανάκαμψης



 

Ολοκληρώνεται σήμερα η συμβασιοποίηση επιχειρηματικών δανείων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αφήνοντας ένα επενδυτικό «κενό» ύψους 8 δισ. ευρώ. 

Θα μπορούσε να είχαν έρθει πολύ περισσότερα οχήματα μέσω του ταμείου ανάκαμψης αλλά δυστυχώς πέσαμε σε πολύ μεγάλους ...καραγκιόζηδες . Το γνωρίζετε όλοι αυτό.

Τα υπόλοιπα 700 καινούργια λεωφορεία που λείπουν από τον ΟΑΣΑ  ....ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον!

 


 

 

Διαβάστε περισσότερα


Η Siemens καταργεί τους τίτλους των στελεχών στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης



 

Κατερίνα Ηλιάδου 27.05.2026

 

Γερμανία – Ένα πρωτοφανές σχέδιο ριζικής εσωτερικής αναδιάρθρωσης βρίσκεται στα σκαριά στα κεντρικά γραφεία της Siemens, με τη διοίκηση να προετοιμάζει την πλήρη κατάργηση των παραδοσιακών ηγετικών τίτλων για εκατοντάδες ανώτατα στελέχη. 

Το εσωτερικό πρόγραμμα αναμόρφωσης με την κωδική ονομασία One Tech Company στοχεύει στην αποδόμηση της πολύπλοκης ιεραρχίας, αφαιρώντας εμβληματικούς προσδιορισμούς που προσέδιδαν κύρος και επιρροή στη γερμανική αγορά εργασίας. 

Η κίνηση αυτή προκαλεί έντονες συζητήσεις στους διαδρόμους του τεχνολογικού κολοσσού, καθώς αγγίζει τον πυρήνα της επαγγελματικής ταυτότητας των υπαλλήλων. Οι αποφάσεις φαίνεται να είναι οριστικές. 

Τα σημαντικότερα με μια ματιά 

Η τεχνολογική εταιρεία καταργεί μαζικά τους τίτλους με το πρόθεμα “Chief”. 

Οι διευθυντικές ονομασίες αντικαθίστανται σταδιακά με τον γενικό όρο “Head of”. 

Το πρόγραμμα “One Tech Company” επιδιώκει την απλοποίηση του οργανογράμματος. 

Η αλλαγή επηρεάζει άμεσα τα περιφερειακά τμήματα και τις εθνικές θυγατρικές. 

 

Το τέλος των Chief: Πώς η Siemens ξηλώνει τα ανώτερα στελέχη 

Στον επιχειρηματικό κόσμο της Ευρώπης, η επαγγελματική ονομασία αποτελεί ιστορικά τον αδιαμφισβήτητο καθρέφτη της εξουσίας, καθορίζοντας με απόλυτη ακρίβεια την εμβέλεια λήψης αποφάσεων και το επίπεδο ευθύνης μέσα σε μια πολυεθνική δομή. Ακριβώς αυτό το παραδοσιακό σύστημα επιχειρεί να ανατρέψει η διοίκηση του ομίλου, δρομολογώντας την αφαίρεση βαρύγδουπων τίτλων όπως CEO και CFO από τους επικεφαλής των επιμέρους βιομηχανικών τμημάτων. Η στρατηγική επιλογή να αντικατασταθούν αυτές οι διακριτές ονομασίες με τον πιο οριζόντιο όρο Head of, σηματοδοτεί μια βαθιά στροφή στον τρόπο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Η εξέλιξη ανατρέπει τα δεδομένα.

 

Διαβάστε περισσότερα


Δεν ακούν και δεν πιστεύουν κανένα....




Ούτε τον κυριάκο.ούτε τον κωνσταντίνο ούτε τον στέφανο ...

 

 

 

 

 


 

Διαβάστε περισσότερα


Η γνώμη μου για την Σ.Σ.Ε. του Ο.ΣΥ.




 

Πέρα από ότι έχετε ακούσει από τους συνδικαλιστές σας , πέρα από ότι έχετε φανταστεί από μόνοι σας και ακόμη πιο πέρα από ότι έχει δηλώσει δημόσια ο .... κωνσταντίνος εγώ θα σας πω ένα πράγμα .

Η Σ.Σ.Ε. μας θα διαμορφωθεί και θα εξαρτηθεί  απόλυτα από μόνο και ένα  πράγμα.

Η λέξη αυτή ξεκινάει  από το γράμμα κάπα (Κ).

Όσοι αντιληφθήκατε την λέξη  θα σας είναι εύκολο να κατανοήσετε τον συλλογισμό μου...

Για όλους τους  υπόλοιπους  θα πρέπει να περιμένετε να δούμε τις υπογραφές των συνδικαλιστών μας - σε ότι τους πασάρει το υπουργείο και χωρίς δεύτερες κουβέντες -  και τότε όλοι θα έχουμε να πούμε από μια κουβέντα . Τίποτα παραπάνω.

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί...



 

Αλλά δυστυχώς, μια άλλη υποχρέωση εκείνη την ημέρα δεν μου επιτρέπει να έρθω....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Το αφήγημα δεν αρκεί...



Καθυστερήσεις παρουσιάζει η ένταξη των νέων λεωφορείων στο ενεργό στόλο του ΟΣΥ. 

Ως εκ τούτου κρίθηκε απαραίτητη άλλη μια ανάθεση... για την διασφάλιση της περιουσίας του Ο.ΣΥ.  

Αρκετά αμαξοστάσια υποδέχονται καινούργια λεωφορεία για «φύλαξη» και τα υπόλοιπα έπονται .... 

Επιπλέον, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος ανησυχίας για την ολοκλήρωση του προγράμματος ανανέωσης του στόλου του Ο.ΣΥ .

Σύμφωνα με ότι έχει επισήμως ανακοινωθεί αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2028 , το 2029 ή και μεταγενέστερα!

Από το 2019 περιμένουμε την αντικατάσταση των τρόλλεϋ.

Λέτε  να μας ενοχλεί ότι  και το καλοκαίρι του 2026 θα κυκλοφορούν τα ίδια σαράβαλα στους δρόμους;

'H μήπως θα κατέβει στις εκλογές o μητσοτάκης  με αναπληρωτή υπουργό μεταφορών έναν ....αποτυχημένο! 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


«Τσίμπησε» 600.000€ ο εθνικός διαφημιστής Δέτσης για καμπάνια των τρένων



Με μία και μοναδική προσφορά, όπως μου είπαν καλοί φίλοι από τον ΟΣΕ, ο διαφημιστής Δέτσης, που διαχειρίζεται ότι πετάει και κολυμπάει από διαφημιστικά κονδύλια του Δημοσίου, πήρε ένα «μεροκαματάκι» 600.000€ για να μας πείσει ότι τα τρένα είναι ασφαλή και πολύ καλά! 

Γελάει ο κόσμος ή μάλλον κλαίει. 

Την ίδια ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη η δίκη για τους δεκάδες νεκρούς από το έγκλημα των Τεμπών. 

Μου λένε όμως βουλευτές του Νότιου Τομέα ότι αυτό ίσως να εξηγεί και το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα έχουν αρχίσει αγιογραφίες για τον νεόκοπο Κωνσταντίνο Κυρανάκη, που έχει την αρμοδιότητα των τρένων. 

Εγώ πάντως δεν τα πιστεύω αυτά. Τυχαίο θα είναι! 

Ούτε μπορώ να πιστέψω πως κάτι ψευτοδημοσκοπήσεις από την εταιρεία που αγόρασε ο Δέτσης προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι νέοι βλέπουν τον νεαρό πολιτικό ως σωτήρα τους. Αποκλείεται ο Κυρανάκης να κάνει τέτοια «παιχνίδια». Άσε τους βουλευτές που είναι στην ίδια εκλογική περιφέρεια να επιμένουν…

 

On Target    toedolio5.gr  13 Μαΐου 2026

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Τι φοβάσαι .... κυρανάκη;




Πέρα από τις εντυπωσιακές δηλώσεις ... υπάρχει και η ουσία.

Εδώ  και 7 χρόνια  έχει εξαφανιστεί η ουσία από τις αστικές συγκοινωνίες.

Ψηφιακό ταχογράφο διαθέτουν όλα τα  καινούργια   λεωφορεία που έρχονται καθημερινά για λογαριασμό του  ΟΑΣΑ . 

ΓΙΑΤΙ  δεν υποχρεώνεις  τις εταιρίες και τους οδηγούς  που εκτελούν μεταφορικό έργο του ΟΑΣΑ να εφαρμόσουν τον νόμο;

Τι φοβάσαι κυρανάκη; 

Μήπως αποκαλυφθούν οι παρανομίες που διαπράττουν - κατά εξακολούθηση - το υπουργείο μεταφορών, ο οασα , ο οσυ  και η κοινοπραξία;

Να ξέρεις ότι οι π@π@ριες που λες καθημερινά κάνουν μόνο για τα κανάλια.

Ούτε καν αγγίζουν τους πραγματικούς οδηγούς.

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 




Διαβάστε περισσότερα


Συνηθισμένη εικόνα .... ΠΛΗΡΟΥΣ διάλυσης



 

Προτείνω να δοθεί bonus υπουργού  μήπως έτσι και σωθεί η απελπιστική κατάσταση του υπουργείου μεταφορών ..... 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


 
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Copyright © 2011 | 0sy-driver