Οι Βρυξέλλες προστίθενται στις ευρωπαϊκές πόλεις που απαγορεύουν τα κοινόχρηστα e-scooter



Ύστερα από χρόνια παραπόνων για επικίνδυνη οδήγηση, κατάληψη των πεζοδρομίων και ακόμη και διασυνδέσεις με το οργανωμένο έγκλημα, η βελγική πρωτεύουσα ανακοίνωσε ότι τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια θα εξαφανιστούν από τους δρόμους της από τον Ιανουάριο του 2027, προστιθέμενη σε μια ολοένα μεγαλύτερη λίστα ευρωπαϊκών πόλεων που γυρίζουν την πλάτη στο κάποτε ακμάζον αυτό μέσο μετακίνησης. 

Η Περιφέρεια των Βρυξελλών ανακοίνωσε ότι οι άδειες των δύο τελευταίων εταιρειών ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών στην πόλη, της Bolt και της Dott, θα λήξουν στο τέλος του τρέχοντος έτους. 

Από το 2027, μόνο κοινόχρηστα ποδήλατα θα είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στις Βρυξέλλες.

Ειδικοί σημειώνουν ότι ο σχεδιασμός των ηλεκτρικών πατινιών οδηγεί σε πιο σοβαρούς τραυματισμούς και ότι, σε περίπτωση σύγκρουσης, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να υποστούν τραύματα στο κεφάλι και στο πρόσωπο. 

Υπάρχουν επίσης ανησυχίες ότι τα πατίνια που παρκάρονται λανθασμένα μπορούν να εμποδίσουν τη διέλευση σε δημόσιους χώρους και να δημιουργήσουν προβλήματα σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα ή ηλικιωμένους. 

Η κυβέρνηση των Βρυξελλών αποκάλυψε επίσης ότι τα πατίνια έχουν χρησιμοποιηθεί από διακινητές ναρκωτικών και ομάδες οργανωμένου εγκλήματος και ότι χρησιμοποιήθηκαν σε 25 περιστατικά με πυροβολισμούς το 2025. 

Οι Βρυξέλλες απέχουν πολύ από το να είναι η πρώτη ευρωπαϊκή πόλη που απαγορεύει τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια, καθώς η Μαδρίτη, το Παρίσι και η Πράγα τα έχουν ήδη αποσύρει από την κυκλοφορία.

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Γιατί, Θεέ μου;



Ω, συ, σκοτάδι άπλετο, 

συμπαντικό μεδούλι, 

φωτίζεις κάθε άσχετο, 

κάθε παιδί του Κούλη. 

 

Τον κάθε σούρτα και φερτζή, 

παιδί της εξουσίας, 

από τον πάγκο, 

αλλαγή σ' ομάδα αληθείας. 

 

Ταώς γεμάτος οίηση 

απ' το πουργιλίκι, 

τάζει ηλεκτροκίνηση, 

τάζει και χαρτζιλίκι. 

 

Μα ήρθανε δύσκολοι καιροί να γίνει γραμματέας, 

πριν βάλει την υπογραφή στο τέλος της κεραίας. 

Το σύμπαν πια συνωμοτεί σ' αυτές τις παραστάσεις· 

άλλο κακό να μη μας βρει πριν έρθουν οι συμβάσεις. 

 

Ζαχαρίας Κανελλάκης

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Έφυγε από την Ε.Ε. και ... ΣΩΘΗΚΕ



ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ

Μετά από τις  West Midlands Trains, Greater Anglia, c2c, South Western, Northern, TransPennine Express, Southeastern. LNER και η GBR εντάσσεται στο δημόσιο σύστημα DFTO (Department for Transport Operator Limited). 

Ακολουθεί η Chiltern Railways στις 20 Σεπτεμβρίου και η Great Western Railways στις 13 Δεκεμβρίου κλείνοντας έτσι ένα  δυσάρεστο κεφάλαιο στην ιστορία των βρετανικών σιδηρόδρομων. 

Και το μήνυμα του πρωθυπουργού:

Οι επιβάτες θα δουν βελτιώσεις τις πρώτες 100 ημέρες, συμπεριλαμβανομένων: 

- προσλήψεις περισσότερων οδηγών για τη μείωση των καθυστερήσεων 

- ασφαλέστερες και καθαρότερες τουαλέτες 

- διπλασιάζοντας τα τρένα για το αεροδρόμιο Gatwick 

Βάζουμε πρώτα τους επιβάτες

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Η Siemens καταργεί τους τίτλους των στελεχών στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης



 

Κατερίνα Ηλιάδου 27.05.2026

 

Γερμανία – Ένα πρωτοφανές σχέδιο ριζικής εσωτερικής αναδιάρθρωσης βρίσκεται στα σκαριά στα κεντρικά γραφεία της Siemens, με τη διοίκηση να προετοιμάζει την πλήρη κατάργηση των παραδοσιακών ηγετικών τίτλων για εκατοντάδες ανώτατα στελέχη. 

Το εσωτερικό πρόγραμμα αναμόρφωσης με την κωδική ονομασία One Tech Company στοχεύει στην αποδόμηση της πολύπλοκης ιεραρχίας, αφαιρώντας εμβληματικούς προσδιορισμούς που προσέδιδαν κύρος και επιρροή στη γερμανική αγορά εργασίας. 

Η κίνηση αυτή προκαλεί έντονες συζητήσεις στους διαδρόμους του τεχνολογικού κολοσσού, καθώς αγγίζει τον πυρήνα της επαγγελματικής ταυτότητας των υπαλλήλων. Οι αποφάσεις φαίνεται να είναι οριστικές. 

Τα σημαντικότερα με μια ματιά 

Η τεχνολογική εταιρεία καταργεί μαζικά τους τίτλους με το πρόθεμα “Chief”. 

Οι διευθυντικές ονομασίες αντικαθίστανται σταδιακά με τον γενικό όρο “Head of”. 

Το πρόγραμμα “One Tech Company” επιδιώκει την απλοποίηση του οργανογράμματος. 

Η αλλαγή επηρεάζει άμεσα τα περιφερειακά τμήματα και τις εθνικές θυγατρικές. 

 

Το τέλος των Chief: Πώς η Siemens ξηλώνει τα ανώτερα στελέχη 

Στον επιχειρηματικό κόσμο της Ευρώπης, η επαγγελματική ονομασία αποτελεί ιστορικά τον αδιαμφισβήτητο καθρέφτη της εξουσίας, καθορίζοντας με απόλυτη ακρίβεια την εμβέλεια λήψης αποφάσεων και το επίπεδο ευθύνης μέσα σε μια πολυεθνική δομή. Ακριβώς αυτό το παραδοσιακό σύστημα επιχειρεί να ανατρέψει η διοίκηση του ομίλου, δρομολογώντας την αφαίρεση βαρύγδουπων τίτλων όπως CEO και CFO από τους επικεφαλής των επιμέρους βιομηχανικών τμημάτων. Η στρατηγική επιλογή να αντικατασταθούν αυτές οι διακριτές ονομασίες με τον πιο οριζόντιο όρο Head of, σηματοδοτεί μια βαθιά στροφή στον τρόπο διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού. Η εξέλιξη ανατρέπει τα δεδομένα.

 

Διαβάστε περισσότερα


To ΠΑΣΟΚ καλεί σε λογοδοσία το Υπερταμείο



Επιστολή με αίτημα την κλήση της διοίκησης του Υπερταμείου, προκειμένου να ασκηθεί ουσιαστικός κοινοβουλευτικός έλεγχος για τον ρόλο, τις επιλογές και τις προτεραιότητές του, κατέθεσε προς τον πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής. 

Στην επιστολή τους, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και μέλη της Επιτροπής τονίζουν ότι από την ίδρυση του Υπερταμείου, το 2016 και μέχρι σήμερα, παραμένουν ουσιαστικά αδρανείς οι διατάξεις λογοδοσίας του απέναντι στη Βουλή. 

Σύμφωνα με τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η Βουλή «και κατ’ επέκταση η κοινωνία δεν διαθέτει, -ούτε διέθετε ποτέ-, σαφή και ολοκληρωμένη εικόνα είτε για τη διαχείριση των περιουσιακών του στοιχείων είτε ακόμα και για βασικά στοιχεία της στρατηγικής της εκάστοτε διοίκησής του Υπερταμείου, παρότι διαχειρίζεται ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο δημόσιων περιουσιακών στοιχείων και συμμετοχών, επηρεάζοντας άμεσα κρίσιμους τομείς της οικονομίας, της καθημερινότητας των πολιτών και της λειτουργίας του κράτους».

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Γκοϊάνια Βραζιλία: Σε κυκλοφορία 21 ηλεκτρικά ΒRT 3 και 4 αξόνων




Αν θυμάστε και ο οασα  συμμετέχει σε ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα BRT - το οποίο όπως φαίνεται έληξε άδοξα. 

 

 

Θαυμάστε το ηλεκτρικό VOLVO BZRT .... και ξεχάστε -για λίγο-  τους εγχώριους καραγκιόζηδες. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


PanCretan RailWays : Η μεγαλύτερη προτεραιότητα τσι Κρήτης



 

Έτσι φαντάζεται το τρένο στην Κρήτη ο χρήστης  facebook  Eleftherios Goulielmakis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


«Λάμπουν» όπου περνούν...



 

ΒΙΛΝΙΟΥΣ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Επιτέλους ένα παιδί χωρίς ... κινητό













Διαβάστε περισσότερα


Ευχάριστες ειδήσεις ... από τον υπόλοιπο κόσμο



Διαβάστε περισσότερα


Όμορφες εικόνες ... από τον υπόλοιπο κόσμο






 

Υπάρχουν πάρα πολλές πόλεις σε διαφορετικές χώρες της Ευρώπης όπου σέβονται και αγαπούν τα ΤΡΟΛΛΕΥ  . Ενδεικτικά αναφέρω:

ΑΥΣΤΡΙΑ:  Λίντς , Σάλτσμπουργκ

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Ζόλινγκεν , Εμπερσβάλντε

ΙΤΑΛΙΑ:  Ρίμινι , Μιλάνο , Ρώμη , Πεσκάρα 

ΕΛΒΕΤΙΑ: Ζυρίχη , Βέρνη , Γενεύη , Λουκέρνη , Λωζάνη , Βεβέυ-Μοντρέ 

ΓΑΛΛΙΑ:  Νανσύ , Λυόν

ΠΟΛΩΝΙΑ: Λούμπλιν , Γκντύνια , Τίσι , Mικογούαικι

ΤΣΕΧΙΑ: Πράγα , Πίλσεν , Τέπλιτσε , Ούστι , Ναντ Λαμπέμ , Οστρόβ , Γιαχύμοβ

Είμαι βέβαιος ότι άμα πάτε  όχι μόνο θα περάσετε καλύτερα από την Αθήνα αλλά θα ανεβάσετε και όμορφες εικόνες από τα αγαπημένα μας οχήματα στην ομάδα facebook: Trolleybus/Trolejbusy/Filobus/Trolibusz/Obus/Τρόλλεϋ/Troleibuz.

Διότι τα τρόλλεϋ τελείωσαν από την Αθήνα . Της έκρυβαν τον ήλιο....

 

  

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Ζωγράφου: Αγριος ξυλοδαρμός οδηγού λεωφορείου από οδηγό ΙΧ



Tο περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 5:30 το πρωί στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου όταν ένας οδηγός ΙΧ μετά από διαπληκτισμό με τον οδηγό του λεωφορείου για τροχονομική παράβαση, τον γρονθοκόπησε στο πρόσωπο και σε άλλα μέρη του σώματος του. 

Ο 39χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο ΚΑΤ για τις πρώτες βοήθειες ενώ αναζητείται ο δράστης της επίθεσης.

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Χάνουμε 1.000 ευρώ το χρόνο στο μποτιλιάρισμα




X-Raytor  Δευτέρα 08.12.2025 

Διάβασα τη συνέντευξη του καθηγητή στο ΕΜΠ και συγκοινωνιολόγου Κωσταντίνου Κεπαπτσόγλου, σχετικά με το κυκλοφοριακό της Αττικής. Οι Αθηναίοι χάνουν, είπε, περίπου πέντε εικοσιτετράωρα το χρόνο ή 14 οκτάωρα εργασίας (δηλαδή περίπου 110 ώρες) στην κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Και το οικονομικό κόστος αυτής της ταλαιπωρίας ανέρχεται σε περίπου 1.000 ευρώ. Ο καθηγητής δίνει, δηλαδή, με μετρήσιμα μεγέθη πόσο σοβαρό έχει γίνει το πρόβλημα, τόσο για την τσέπη, όσο και για την ψυχική ηρεμία των κατοίκων της Αττικής. 

Το πρόβλημα είναι πως τόσο η κυβέρνηση όσο και η αντιπολίτευση δεν έχουν ρίξει όσο βάρος πρέπει πάνω στο πρόβλημα. Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης λέει ότι ίσως απαγορευτεί η κυκλοφορία φορτηγών για κάποιες ώρες στον Κηφισό, ενώ το ΠΑΣΟΚ οργάνωσε μεγάλη εκδήλωση με τις προτάσεις του, που αφορούσαν όμως κυρίως τους δρόμους και τις λεωφόρους. 

Κανένας από τα κόμματα δεν λέει όμως το μείζον: Πως πρέπει να ενισχυθούν αποφασιστικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, που πλέον ο κόσμος αποφεύγει γιατί έχουν γίνει σπάνια και αναξιόπιστα στην κυκλοφορία τους.

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


«Αυτοκτόνησε» ακόμα ένα τρόλλεϋ



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

 

Ακόμα ένα τρόλλεϋ - νταλίκα 18 μέτρων - αποφάσισε να δώσει τέλος στο χρόνο λειτουργίας του . 

Το πρωί της Παρασκευής παρκαρισμένο μέσα στο αμαξοστάσιο άρπαξε φωτιά μόνο του - από βραχυκύκλωμα είπαν - και κάπως έτσι τελείωσε  την ένδοξη πορεία του   απελπισμένο από τις π@π@ρίες που ακούει και περιμένοντας την αντικατάσταση του  που δεν ήρθε ΑΚΟΜΑ

Αιωνία η μνήμη του 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


ΟΑΣΘ: Έχουμε δρόμο ακόμα....



Ακόμα μια παράταση για τον ΟΑΣΘ....

Δυστυχώς όπως έχετε διαπιστώσει -εδώ και εφτά χρόνια - στο υπουργείο μεταφορών δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα προς το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα... 

Και βασική αιτία για όλο αυτό το χάλι είναι η πολιτική ηγεσία του ...

Όμορφα λόγια χωρίς καμία απολύτως ουσία.... 

Και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε καθημερινά...

 

 

 

 

 

  

 

 


Διαβάστε περισσότερα


Πέτη Πέρκα: «Tρόλλεϋ off, διαφάνεια off»



1η Δεκέμβρη σήμερα, και ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών εμφανίζεται συνεπής στις υποσχέσεις του σε ό,τι αφορά τη σταδιακή κατάργηση των τρόλλεϋ. Όπως διαβάζουμε στα Μέσα, σε τρεις γραμμές τρόλλεϋ που εξυπηρετούν τον Πειραιά, στο εξής 6 ηλεκτρικά λεωφορεία θα αντικαταστήσουν ισάριθμα οχήματα τρόλλεϋ. 

Φυσικά, επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχουμε – δεν προηγήθηκε έστω μια τηλεοπτική εμφάνιση του κ. Κυρανάκη, εκεί που συνηθίζει δηλαδή να ανακοινώνει κρίσιμα ζητήματα των μεταφορών. Παράλληλα, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, άμεσα θα ξεκινήσει και η αποξήλωση μεγάλου μέρους της ενάεριας υποδομής. 

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σε ό,τι αφορά τον τομέα των μεταφορών, ασκεί πολιτική χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, με προχειρότητα, αποσπασματικά και χωρίς επιστημονική και επιχειρησιακή βάση. Αλλά και ειδικότερα σχετικά με την κατάργηση των τρόλλεϋ, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προχώρησε σε μια μονομερή απόφαση: 

Χωρίς να εξεταστούν οι ανάγκες των αρμόδιων φορέων ΟΑΣΑ και ΟΣΥ – χωρίς καν να ενημερωθούν – κι ενώ ο σχεδιασμός τους μέχρι τις ανακοινώσεις του Υπουργείου ήταν στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή στην ανάταξη και ενίσχυση του στόλου των τρόλλεϋ, και με σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια για συντήρηση και επέκταση του δικτύου. 

Χωρίς να προηγηθεί διαβούλευση με τα σωματεία των εργαζομένων, οι οποίοι μέχρι σήμερα, παρά τις προσπάθειές τους, δεν έχουν συναντηθεί με τον κ. Κυρανάκη. Βεβαίως, ίσως αυτή η έλλειψη επικοινωνίας να μην είναι ό,τι χειρότερο, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Αναπληρωτής Υπουργός συνηθίζει να επικοινωνεί με συνδικαλιστές, δημοσιογράφους και γενικά όσους διαφωνούν μαζί του, με εξώδικά. 

Ο κ. Κυρανάκης είναι λαλίστατος όταν προσπαθεί να μας πείσει ότι το κόστος λειτουργίας των ηλεκτρικών λεωφορείων είναι πολύ χαμηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο των τρόλλεϋ, κάνοντας στην πραγματικότητα μαθηματικές αλχημείες. 

Δεν λέει κουβέντα όμως για τα παρακάτω: 

1.Για τα επιστημονικά/τεχνικά κριτήρια, τα οποία οδήγησαν στην απόφαση της σταδιακής κατάργησης των τρόλλεϋ. Έχει εκπονηθεί πλήρης μελέτη κόστους/οφέλους; Διότι μέχρι σήμερα, δεν έχει δημοσιοποιηθεί. 

2.Για το ότι τη στιγμή που είναι σε εξέλιξη το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής, δηλαδή η πλέον ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη μελέτη για το μέλλον των μεταφορών, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιλέγει να την αγνοήσει, ή τουλάχιστον δεν περιμένει τις τεχνοκρατικές και τεκμηριωμένες προτάσεις των Συγκοινωνιολόγων. 

3.Για το πώς η πολιτική της κατάργησης των τρόλλεϋ συνδυάζεται με το διαγωνισμό της ΟΣΥ για συντήρηση του δικτύου, προϋπολογισμού 3.7 εκατομμυρίων ευρώ. 

4.Για το αν τα συμπεράσματα πρόσφατης μελέτης του ΟΑΣΑ σε ό,τι αφορά το μετασχηματισμό του δικτύου τρόλλεϋ είναι συμβατά με την πολιτική του Υπουργείου για σταδιακή κατάργηση του μέσου. 

5.Για το τι μέλλει γενέσθαι σχετικά με το διαγωνισμό που προγραμμάτιζε ο ΟΑΣΑ για την προμήθεια περίπου 100 τρόλλεϋ τελευταίας τεχνολογίας (In Motion Charging). 

Κύριε Υπουργέ, αντί να μας λέτε συνέχεια πόσο πολύ κοστίζουν οι υπηρεσίες των τρόλλεϋ για τα δημόσια ταμεία, θα είχε ενδιαφέρον να μας ενημερώσετε πόσο πολύ κοστίζει η υφιστάμενη παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ, με 63 γραμμές λεωφορείων. Ή πόσο πολύ θα κοστίσει η περαιτέρω παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου που σχεδιάζετε, μέσω του επερχόμενου διαγωνισμού παραχώρησης λεωφορειακών γραμμών – ‘πακτωλός’ χρημάτων και πάλι για τους ιδιώτες φίλους σας.

 

 


Διαβάστε περισσότερα


Απαλλαγή των υπερωριών από ασφαλιστικές εισφορές



Του Άγγελου Στεργίου Ομοτ. καθηγητή Νομικής Σχολής ΑΠΘ

 

Πρόσφατα, ο ν. 5239/2025 (τροποποίηση του άρθρου 41 ν. 5184/2025) παρέκκλινε από κάθε γενική ή ειδική διάταξη ως προς τον υπολογισμό των ασφαλιστικών εισφορών, σε περίπτωση προσαύξησης για νυχτερινή εργασία, υπερεργασία, υπερωρία και εργασία κατά τις Κυριακές και αργίες πλέον της νόμιμης. 

Σύμφωνα με τον νέο νόμο, το συνολικό ποσό της ασφαλιστικής εισφοράς θα υπολογίζεται στο εξής επί των πάσης φύσεως αποδοχών των εργαζομένων, χωρίς να προσμετράται η προσαύξηση αυτή (άρθρο 73). 

Η διάταξη αυτή, που αφορά την πλήρη απασχόληση, εφαρμόζεται και στην περίπτωση χορήγησης επιπλέον της προβλεπόμενης προσαύξησης από συλλογική σύμβαση εργασίας ή οικειοθελώς από τον εργοδότη. 

Για την ακρίβεια, με τον ν. 5239/2025, σε αντιδιαστολή με προηγούμενες μειώσεις ασφαλιστικών εισφορών, δεν υποχωρούν τα ίδια τα ποσοστά αυτών, αλλά καθιερώνεται απαλλαγή των προσαυξήσεων από την καταβολή εισφορών. 

Η ανωτέρω απαλλαγή από την καταβολή εισφορών συντείνει στη μείωση του μη μισθολογικού κόστους του εργοδότη

Στην Αιτιολογική Έκθεση, ενώ προβάλλεται ως κύριο πλεονέκτημα του μέτρου η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των εργαζομένων, αποσιωπώνται η μείωση των εσόδων του e-ΕΦΚΑ, καθώς και η αρνητική επίδραση της μη καταβολής εισφορών για τις προσαυξήσεις στον υπολογισμό της μελλοντικής ανταποδοτικής σύνταξης.

 

H συνέχεια     ΕΔΩ 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Γίνονται τέτοια πράγματα στην Ελλάδα 2.0;; Για να δούμε...



Οι συγκοινωνίες υπεραστικές και αστικές βγαίνουν στην ελεύθερη "αγορά" ...

Όμως σύμφωνα με πληροφορίες η πίτα αυτή έχει ήδη μοιραστεί ...

12 διαγωνισμοί που οι περισσότεροι έχουν "κατοχυρωθεί" προτού καν βγουν στον αέρα ... 

Σε ότι αφορά το δικό μας ΚΤΕΛ η "μοιρασιά" το ρίχνει αν το σχέδιο τους ευοδωθεί σε χέρια ισπανικων συμφερόντων με Κυπριακή βιτρίνα ... 

Ένα εντελώς ...τυχαίο ...γεγονός είναι πως ο ανιψιός του Πρωθυπουργού είναι νομικός εκπρόσωπος αυτής της εταιρίας ..

Ξέρετε, ο ανιψιός που αφού απομακρύνθηκε από το Μαξίμου για τους γνωστούς και όχι τιμητικούς λόγους , δραστηριοποιείται πλέον επιχειρηματικά και στα... Γιάννενα ! 

Αυτό είναι το ένα ...τυχαίο... της υπόθεσης . 

Υπάρχει όμως και δεύτερο ... 

Η χρονική περίοδος που ισπανοκύπριοι ,ανιψιά πρωθυπουργών και κάτι ακόμα εταιρίες αποφάσισαν να σαρώσουν τη πίτα των συγκοινωνιών ,συμπίπτει με την περίοδο που κάποιες Αρχές , ευαισθητοποιήθηκαν αίφνης ! να εξυγιάνουν τις νυν διοικήσεις των ΚΤΕΛ με σειρά ελέγχων βαρύγδουπων και για εντυπωσιασμό όπως φάνηκε τελικά και σωρεία δικογραφιών οι οποίες είναι άφαντες ,πρόχειρες και στη πορεία αφήνονται και στη ...τύχη τους προκλητικά και αδικαιολόγητα ... 

Τελικά τι ακριβώς εξυπηρετούσαν οι Αρχές; 

Την εξυγίανση ή μήπως την αποδυνάμωση των ΚΤΕΛ ώστε να καταστούν εύκολη λεία στις βλέψεις Ισπανών ,ανιψιών και.... συμπέθερων ;

 

 Πηγή   facebook

 

Διαβάστε περισσότερα


ΜΜΜ για πολίτες τρίτης κατηγορίας



                                        Πέτρος Κατσάκος  https://www.rosa.gr 

 

Κάθε πρωί, χιλιάδες άνθρωποι στην Αθήνα ζούμε την ίδια μικρή ταπείνωση. Σπρώξιμο για να μπουμε σε ένα βαγόνι που έχει ήδη ξεπεράσει τα όριά του, αγωνία μήπως αργήσουμε ξανά στη δουλειά, κουρασμένα βλέμματα που ζητούν απλώς το αυτονόητο. Αξιοπρέπεια στη μετακίνηση. Αυτό που συμβαίνει καθημερινά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας δεν είναι μια «αναπόφευκτη δυσλειτουργία». Είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα της συστηματικής υποχρηματοδότησης και της πολιτικής αδιαφορίας για τις ανάγκες των πολιτών. Όταν το μετρό μετατρέπεται σε αργοκίνητο λεωφορείο, όταν οι καθυστερήσεις γίνονται κανόνας και ο συνωστισμός καθημερινό μαρτύριο, το πρόβλημα δεν είναι «τεχνικό». Είναι βαθιά πολιτικό. 

Η Αθήνα έγινε μια πόλη όπου ο εργαζόμενος, ο φοιτητής, ο ηλικιωμένος, ο γονιός με παιδί στο καρότσι, αντιμετωπίζονται σαν δευτερεύοντες. Ο χρόνος τους θεωρείται αναλώσιμος και η κούρασή τους αόρατη.

Κάθε φορά που η κυβέρνηση μιλά για «αναβάθμιση» των ΜΜΜ, στην πράξη βλέπουμε το αντίθετο. Περικοπές στα δρομολόγια, έλλειψη προσωπικού, γηρασμένο τροχαίο υλικό και μια μόνιμη κουλτούρα πρόχειρης διαχείρισης. Το αποτέλεσμα το ζει ο κόσμος καθημερινά στα γεμάτα βαγόνια, στις στάσεις όπου περιμένεις τριπλάσιο χρόνο από τον προβλεπόμενο, στις μετακινήσεις που γίνονται βασανιστήριο. 

Η υποβάθμιση των ΜΜΜ δεν είναι τεχνική ανεπάρκεια. Είναι πολιτική επιλογή που βάζει το δημόσιο αγαθό σε δεύτερη μοίρα. Όχι γιατί «δεν υπάρχουν χρήματα», αλλά γιατί δεν υπάρχουν προτεραιότητες που βάζουν τον άνθρωπο πάνω από το κόστος. Οι πολίτες δεν ζητάμε πολυτέλειες ζητάμε αξιοπιστία, ασφάλεια και σεβασμό. Ζητάμε να φτάνουμε εγκαίρως στη δουλειά μας χωρίς να στοιβαζόμαστε και χωρίς να αντιμετωπιζόμαστε ως παρίες ενός συστήματος που μας βλέπει σαν πελάτες τρίτης κατηγορίας.

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Χάσαμε την επαφή με τον «δορυφόρο»... ΣΤΟΠ




Η εξωπραγματική απάντηση που έδωσε ο ΟΑΣΑ σε καταγγελία του athenstransport στη πλατφόρμα report.oasa.gr. που αφορούσε ένα λεωφορείο το οποίο δεν ήταν ορατό στην εφαρμογή της τηλεματικής. 

Σύμφωνα με τον οργανισμό, το όχημα ήταν αόρατο λόγω «διακοπής σήματος με τον δορυφόρο».

Παρακολουθήστε  το παρακάτω  reel για να  είστε σε «πλήρη επαφή» με την πραγματικότητα:

 






Διαβάστε περισσότερα


 
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Copyright © 2011 | 0sy-driver