Στην τελική ευθεία ο «εκσυγχρονισμός» των ΚΤΕΛ



Αυτή η ανάρτηση έχει σκοπό να ενημερώσει και να περιορίσει την αναταραχή που επικρατεί γύρω από τους επικείμενους 12 διαγωνισμούς ανάθεσης επιβατικών μεταφορών σε ολόκληρη την Ελλάδα  Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει  «τακτοποιηθεί» το θέμα.

Και σας πληροφορώ ότι έγινε και ότι πρόκειται να γίνει .... είναι για καλό σκοπό.

 

 «ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ» 

Πριν από χρόνια η κυβέρνηση μητσοτάκη ξεδιάντροπα και παράνομα αφαίρεσε με το -έτσι θέλω-  αρκετές γραμμές από την δημόσιες εταιρίες του  και με φωτογραφικούς διαγωνισμούς  τις έδωσε  στην κυριολεξία στο πιάτο στα κτελ  Αυτά που είχε επιλέξει ....

Μπορεί ο μητσοτάκης να φάνηκε πολύ κακός με αυτόν τον τρόπο ... αλλά πραγματικά έσωσε τα κτελ από την χρεωκοπία και τους έδωσε άλλα δέκα ίσως και παραπάνω χρόνια   όχι μόνο λεφτά αλλά και καινούργια οχήματα. Τα ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ. Και όποιος λέει το αντίθετο είναι ΨΕΥΤΗΣ.

Σε αντίθεση  με τις δημόσιες εταιρίες του  που τις άφησε να λιμοκτονούν - να έχουν φθηνότερα μεροκάματα για να φεύγουν οι οδηγοί τους και - να περιμένουν ακόμα καινούργια οχήματα ....

Εξάλλου - και αυτό ειναι γνωστό-  από  τότε που ανακαλύψαμε το ΣΔΙΤ - το κράτος και οι φορολογούμενοι είναι μονίμως χαμένοι για να πλουτίζουν οι .... ορισμένοι.

Και ερχόμαστε στο παρόν 

 

 ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ  

Όπως γνωρίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μόνο κατά όνομα υπάρχει τα τελευταία χρόνια με τα περισσότερα λεφτά να δίνονται στις υποδομές - έπρεπε να στηρίξουμε  και τις κατασκευαστικές εταιρίες - με αποτέλεσμα ο τομέας μεταφορών απλώς να υπάρχει σαν ...όνομα και με ελάχιστα διαθέσιμα λεφτά. 

Και τώρα έρχεται το ....καλύτερο 

Το υπουργείο μεταφορών απευθύνθηκε στο PPF ( Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας  - το ξέρω ανατριχιάσατε) του υπερταμείου  και ναι ....τα δις τρέχουν ξανά!

Εγκρίθηκαν  12 διαγωνισμοί - ο ένας ήδη ανακοινώθηκε -- και σύντομα οι υπόλοιποι.

Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες σε γενικές γραμμές έτσι πάει το θέμα.  

 

Όλα αυτά  κάθομαι και τα γράφω τόσες ώρες για :

1. Ενημέρωση  - όσων με διαβάζουν.

2. Να μετριάσω την σύγχυση  που επικρατεί στα κτελ και να τους διαβεβαιώσω ότι ΟΛΑ είναι καλά. 

3. Να αναδείξω τις θυσίες και να υπενθυμίσω τις παρανομίες που διέπραξε η σημερινή κυβέρνηση σε βάρος  του ΟΑΣΑ: και του ΟΣΕΘ ώστε να αποκτήσει την εμπειρία και τον τρόπο ώστε όλα τα κτελ της Ελλάδος να έχουν δουλειά , λεφτά , κέρδη και καινούργια οχήματα για τα επόμενα 10 - 15 χρόνια. 

 

Τελειώνοντας θα ήθελα να αναδείξω και κάτι ακόμα . Μπορεί η κυβέρνηση να εξασφαλίζει με αυτόν τον τρόπο τα κτελ ή όπως αλλιώς μετονομαστούν αλλά δεν βοηθάει καθόλου άλλες κατηγορίες ιδιωτών που ασχολούνται με τις επιβατικές μεταφορές  . Τουριστικές επιχειρήσεις,ταξί κ.τ.λ.

Ελπίζω με αυτά που ανέφερα για τα κτελ  να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο και για τους υπολοίπους..

Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε άλλες πτυχές και αστοχίες αυτού του εγχειρήματος αλλά  προς το παρόν θα το αποφύγω ...  

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Μας τον μάτιασον τον ... συρμό



Διαβάστε περισσότερα


ΟΑΣΑ: «Συνεχής βελτίωση εμπειρίας επιβάτη»



 
 
Περιμένοντας την τοποθέτηση του ειδικού φιλμ αντι-ΒΡΩΜΑΣ...











Διαβάστε περισσότερα


RNV.de : Ημέρα Οδηγού στην Αθήνα ... και πολλής σκέψης



Ο σκοπός αυτής της ανάρτησης δεν ειναι η διαφήμιση της συγκεκριμένης εταιρίας που ούτε καν γνωρίζω καλά καλά.

Και φυσικά δεν τίθεται καμία σύγκριση με τους εγχώριους γελοίους του υπερταμείου - οασα . Εδώ γελάμε κιόλας!

Ο καθένας αποφασίζει ότι τον βολεύει καλύτερα ...

Πέρα από τις παροχές και της συνθήκες εργασίας που περιγράφονται  αναλυτικά και ειναι όντως εντυπωσιακές    δυο ειναι τα σημεία που εμένα μου κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον μου.

Το πρόγραμμα Demografie και οι ευκαιρίες εξέλιξης ...

Πραγματικά εντυπωσιακό ... 

Εμένα μου θυμίζει τις παλαιές ένδοξες εποχές των τρόλλεϋ - όπως μου τις διηγήθηκαν αυτοί που τις έζησαν - ότι για να καταφέρεις να γίνεις οδηγός τρόλλεϋ έπρεπε να πρώτα να αποδείξεις τι αξίζεις σαν εισπράκτορας  και μετά από καιρό γινόσουν οδηγός. 

Όλοι οι μάχιμοι οδηγοί αναγκάζονται  και φεύγουν όπως όπως.

Εκτός το οικονομικό ειναι και ότι δεν υπάρχουν και ευκαιρίες εξέλιξης.  Για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών.   

Και  αν δεν αλλάξουν άμεσα  πορεία και νοοτροπία τα στελέχη του οασα ... η κατάσταση θα γίνεται περισσότερο ανυπόφορη.  

Και αφού δεν ειναι σε θέση να «ανακαλύψουν» κάτι καινούργιο  ας μάθουν  να αντιγράφουν πως δουλεύουν οι υπόλοιπες  εταιρίες της ευρώπης.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


 
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Copyright © 2011 | 0sy-driver