Άλλη μια θλιβερή είδηση ... με πολλές ερμηνείες



Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής,  λεωφορείο έπεσε πάνω σε κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ στην οδό Μ. Αλεξάνδρου στα Άνω Λιόσια. 

Συγκεκριμένα το λεωφορείο της γραμμής 879 (Κοινοπραξία Αττικής) που εκτελεί το δρομολόγιο Ελευσίνα - Αχαρνές, καθώς κινούνταν επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου, από Ασπρόπυργο προς Αγίους Αναργύρους, εξετράπη της πορείας του για άγνωστο λόγο και προσέκρουσε σε τσιμεντένια κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ.

Από την πρόσκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά τρεις επιβάτες, ένας άνδρας 61 ετών και δυο γυναίκες, μια 42 και μια 50 ετών, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με ΕΚΑΒ στον Ερυθρό Σταυρό.

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


Το ανέκδοτο της ημέρας










Διαβάστε περισσότερα


Πότε θα γίνει επιτέλους η αντικατάσταση των τρόλλεϋ;



Κοινοποίηση στην κοινοποίηση έτυχε να πέσει στην αντίληψη μου αυτή η ανάρτηση τα νέα της γαλέρας 

Το συμπέρασμα από όλο αυτό κατεβατό είναι ένα και μοναδικό.

Γιατί δεν έχουν αντικατασταθεί ΑΚΟΜΑ αυτά τα παμπάλαια οχήματα με τεχνικές προδιαγραφές 30 ετών ..και βάλε!  

Και ο μόνος αρμόδιος να μας απαντήσει είναι ο νέος αναπληρωτής υπουργός μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας. Απλή είναι η ερώτηση. Καλή επιτυχία Γιώργο! 


 

Διαβάστε περισσότερα


Γιατί, Θεέ μου;



Ω, συ, σκοτάδι άπλετο, 

συμπαντικό μεδούλι, 

φωτίζεις κάθε άσχετο, 

κάθε παιδί του Κούλη. 

 

Τον κάθε σούρτα και φερτζή, 

παιδί της εξουσίας, 

από τον πάγκο, 

αλλαγή σ' ομάδα αληθείας. 

 

Ταώς γεμάτος οίηση 

απ' το πουργιλίκι, 

τάζει ηλεκτροκίνηση, 

τάζει και χαρτζιλίκι. 

 

Μα ήρθανε δύσκολοι καιροί να γίνει γραμματέας, 

πριν βάλει την υπογραφή στο τέλος της κεραίας. 

Το σύμπαν πια συνωμοτεί σ' αυτές τις παραστάσεις· 

άλλο κακό να μη μας βρει πριν έρθουν οι συμβάσεις. 

 

Ζαχαρίας Κανελλάκης

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα


 
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Copyright © 2011 | 0sy-driver